Парафінова свічка 8 годинна синя
- : В наявності
Опис
Матеріал: парафін харчовий П-2, стеарин, барвник
Розмір: висота 18 см, діаметр 21 мм.
Час горіння: 8 годин
Повністю пофарбована.
Кольори в наявності: червоний, зелений, чорний, жовтогарячий, коричневий, блакитний, синій, білий, рожевий, фіолетовий
Застосування: декор, магічні ритуали, обряди та інше.
Синій колір — є символом віри, надії, долі. На Сході вважають, що зв'язок його з шостим енергетичним центром («тріть око») дає змогу людині орієнтуватися в потоці часу: бачити минуле та майбутнє.
Органи, на які впливає синій колір: органи дихання, нервова система, щитоподібна залоза, мигдалеві залози, сліпа кишка.
У хромотерапії синій колір:
* Має позитивний вплив на органи дихання, тому особливо ефективний у разі бронхіту, запалення легенів та астми;
* Зменшує запальні процеси в сліпій кишці (аппендицит) і мигдалінах;
* Регулює діяльність щитоподібної залози;
* Сприяє зупинці кровотеч, швидкому рубцею та загоєнню ран;
* Має знеболювальну дію у разі всіляких болів;
* Має керівний вплив на гіпофіз, парасимпатичну нервову систему;
* Має антибактеріальні властивості;
* Омолоджує, підвищує творчу активність і імунітет.
Синій колір легко зрозумілий. Він відбиває фізіологічну та психологічну потребу, а саме: спокій.
Тут доречно процитувати Гете, природність випробувача та поета, позаяк він висловив сутність синього кольору поетичним поняттям «очарова ніщо». Цим він не пояснює, що саме являє собою синій колір, а висловлює оптичне враження словами тієї ж тональності.
Оновлине повернення до Кандинського: «Склонність синього кольору до глибини така велика, що він стає інтенсивнішим саме в глибоких тонах і діє «характерніше», проникніше, ніж глибший синій колір, тим сильніше він кличе людину в нескінченність, будить у нього прагнення до чистого і, нарешті, до надприродного. Синій — це типово Небесний колір. З великим проникненням він розвиває елемент спокою. Схиляючись до чорного, він набуває відтінку нечутливого болю. Він як нескінченне заглиблення в серйозне, де немає й не може бути кінця».
К. Кеслін, маловідомий автор минулого століття, пише у своїй «Естетиці»: «Синій — надзвичайно м'який і охолоджувальний контраст усьому бентежному, яскравому, давальному, стомлювальному; це картина мирної ніжності та насолоджувальної свіжості; це сама крихкість Порівнюючи з усією фізичною громіздкистю і вагою ».
Кандинський розплутує синій колір як концентричний рух. Гете в параграфі 781 свого навчання про квіти говорив: «На скільки охоче ми залишаємося за виданим предметом, так само охоче ми дивитеся на синій колір, і не тому, що він на нас настає, а тому, що він тягне нас за собою». Юнгер утилексованій книзі трактує синій колір зі ще глибшим змістом: «Синій — це колір, що виражає ніщо та прекрасне одночасно». Вудлоф Штайнер у «Святості кольору» намагається звести дію жовтого та синього кольору до однієї формули та говорить: «Жовтий — навчальний, синій — поглинає, втягує промені в себе». Кандинський описує теж дію: «Жовтий рухається з центру та майже наближається до людини, а синій розвиває концентричний рух (як равлик, що вповзає у свій будиночок) і видаляється від людини. Одночасно він відчуває, що в «синьому можна потонути». Щоб підвищити основний вплив синього кольору, а саме посилити відчуття спокою, у тесті Люшера використовується темно-синій колір.
Темно-синій викликає безтурботний спокій. Під час розглядання темно-синього кольору настає вегетативне заспокоєння. Пульс, тиск крові, частота дихання й функція неспання знижуються й регулюються трофотропно. Організм настроюється на заспокоєння і відпочинок. У разі захворювання та перевтоми потреба в синьому кольорі підвищується. Підвищуються також сприйнятливість і готовність до болю. Темно-синій колір — як і кожен із чотирьох основних кольорів — є колірним вираженням однієї з основних біологічних потреб: фізіологічно - спокою, психологічно – задоволення. Хто перебуває в такому врівноваженому, гармонійному стані без напруги, почувається на своєму місці: у тісному зв'язку з навколишнім і в безпеці. Синій колір виражає єднання, тісний зв'язок. У народі кажуть: «Синій колір — вірність». У стані єднання з навколишнім зазначається особлива чутливість до змін. Тому синій колір відповідає всім кольорам чутливості.
З основного значення синього кольору розвивається безліч особливих значень і можливостей, з яких тут йдеться лише деякі. Синій колір як підвищена сприйнятливість є передумовою здатності проникнення, естетичних переживань і глибокомислених роздумів. Шолінг у своїй книзі «Філософія мистецтва» має на увазі тільки сині символи, коли пише: «Тишина — стан, властивий красі, як спокій, властивий терпкому морю». Виноградно-синій колір відповідає спокійній воді, флегаційному темпераменту, жіночому початку, лівій стороні, горизонтальному напряму, плавному почерку. Смакові відчуття синього кольору — солодкість (міститься раніше головки цукру завертали в синє); чуттєве сприйняття — ніжність, а його орган — шкіра, певні алергічні запалення шкіри можуть бути пов'язані з втратою ніжності, любові та з порушенням сімейних відносин.
Споріднений санскриту язик палітра називає найкращим для медитації темно-синій колір. Це свідчить про те, що вже в давній Індії темно-синій колір сприймається як найбільш типовий відтінок. Темно-синій колір насичений — особливо часто його віддають перевагу людям, схильним до ожиріння — і виражає задоволення і виконання. Це виготовлення ідеалу єднання (відсюда — блакитна квітка романтизму); це — тісний зв'язок із праматер'ю, відданість і довіру, любов і самопокладжування (блакитне одягання богоматері Марії). Синій виражає ніжність, а тому — традиції. Якщо синій колір відхиляється в тесті як несимптичний, то потреба у спокої та зв'язку, що ґрунтується на довірі, залишається незадоволеною. Існувальні людські зв'язки відкидаються, як не відповідають очікуваному ідеалу, і сприймаються як нудні та паралізувальні. Оскільки наявні контакти обтяжують і пригнічують досліджуваного, то він сприймає їх як залежність і прагне уникнути цієї залежності.
Відхилення темно-синього кольору означає, що людина уникає послаблювального напруження спокою, оскільки вважає, що не може в цей момент дозволити собі відпочинок без відмови від чого - то важливого. Така людина передбачає, що розслаблювальний спокій викличе саме ту атонію, перед якою вона — здебільшого підсвідомо — відчуває страх. Атонія може призвести до депресії, якої прагнуть уникнути. Для таких людей синій колір — не «приваблива ніщо», а «запобіжна ніщо», оскільки, що у них цим кольором потреба у зв'язку не задоволена; часто це ставлення до партнера з любові, іноді до колег по роботі або до місця, де людина має жить. Той, хто постійно відхиляє синій колір, позбавлений «задовольняючого єднання», якого йому бракує. Унаслідок цього виникає тривожне та напружене занепокоєння, суєтність і пошуки збудження з тим, щоб уникнути підстережної атонії або навіть депресії за такого безглуздого способу життя.
Під час обстежень 5000 осіб, які курять сигарети, виявилося, що більше половини з них відхиляють синій колір, особливо ті, хто курить темний ароматичний тютюн. У цьому разі збудження від куріння, слугує захистом від атонії. У разі підвищених подразників (наприклад, телебачення) і мінливої неспокійної поведінки страждає також здатність до концентрації, що, особливо в дітей, виражається в несприйнятливості до навчання. Тривале подразнення може викликати в дорослих невротічне порушення. Відлуння від темно-синього кольору, як страх перед спокоєм, часто викликає — як компенсацію — перевагу червоного кольору та свідчить про прагнення до бентежних переживань. Якщо небажане почуття душевного єднання вимагає як компенсація червоного кольору, то виникає «пристрасний» сексуальний дурман.
Світло-синій (блакитний) колір.
Світло-синє, поряд із червоним, є найпопулярнішим, якщо він обирається просто як колір, а з жодною — або певною метою. Його психологічна характеристика — безтурботні веселощі. Світло-синє — колір безтурботності та безтурботності, тому що він не висуває претензій, а тому не приймає зобов'язань. Світло-синє — і є те «очароване ніщо», про яке говорить Гете.
Червоно-синій.
Синій колір, якщо він не світлий, викликає спокій і повне задоволення. Цей стан треба розуміти правильно та не вважати синій колір «холодним». Покої та внутрішнє задоволення не можуть бути холодними. Сутінково-синій (сумеречний автор називає напівтемний колір) або темно-синій колір не є холодним, поки до нього не примішується зелений; до цього неправильного погляду приходять у тому разі, коли виходять із «теплого» червоного — і, що особливо важливо, — намагаються систематизувати багатогранність дійсності за допомогою простої полярності — «теплий — холодний», «внутрішній — зовнішній», «активний — пасивний». У червоно-синьому — синьому, що означає глибину, саме заглиблення, душевний спокій, приєднується збудження червоного. Звідси виникає порушення душевного спокою.
Червоно-синій — це внутрішнє збудження, емоційне натхнення, тобто те, що можна висловити словами: серцевість, задушевність. Це улюблений колір Крокала, картини якого часто зачіпають тему задушливості. Тому у своїх картинах він постійно повертається до зображення молодят, букета квітів і годинника, як символу використаного або втраченого часу. Можна очікувати, що ковдра діви Марії, заступниці людей перед штаб, — також червоно, — синього кольору, кольору задушливості та серцевості. Часто в картинах і навіть на картині Кольмарського алтарю художника Маттіаса Грюневальда, який пише, керуючись психологією кольору, має переважно зелений колір. Водночас потрібно знати, що основний синій колір набуває зеленуватого відтінку в поєднанні з пожовтілим від часу лакофарбовим покриттям.
Зелено-синій (бірюзовий).
Так само, як і в червоному кольорі синясті або коричневі відтінки не змінюють його основного значення, а тільки сильно видозмінюються в межах цього значення, так і зелено — синій під час відхилення його до темно-синього або червоного, — синього частково набуває протилежне значення. Проте основне значення залишається: будь-який синій передає сферу душевності, тобто почуття самовидатності. Ціпки зору стосунків між людьми, це можна схарактеризувати, як горду манеру триматися. Сутінковий зелений, синій означає «притягає на власну цінність». У темному зеленому — синьому кольорі гордість переходить у замкнутість, оригінальння й сталішнє саме величання. Цей колір виражає стійкий, магнітний егоцентризм, що зникає у світлому зеленому, — синьому кольорі. Тут залишається лише холодна віддаленість, де більше не панують життєві імпульси. Тому світлий бірюзовий є кольором гігієнічної стерильності.
Сині свічки дуже гарні накопичувачі. Сприяють злиттю з тонкими матеріалами, ідеально підходять для роботи зі стихією води. Для медитації. На зцілення та гарне здоров'я. Духмяний потенціал і натхнення. Світ і гармонія в домі, терплячість і спокій.
У магії сині свічки застосовуються для позбавлення хвороб і захисту від шкідливих енергетичних впливів, а також розвитку інтелекту. У ритуалах на отримання мудрості та захисту. Не використовуються в любовній магії. Допомагає скинути вагу. Відповідають 6 чакрі.
Стародавні індійці та мешканці Тибету використовували синій колір у кімнатах для навчання та споглядання, тому що вірили, що це колір «тритого ока», який підвищує інтуїцію. Едгар Кейс у книзі «Аури» писав, що індиго та темно-синій допомагають людині усвідомити мету життя. Синій колір розвиває в людини схильність до ладу, точності й акуратності.
У разі розглядання синього та темно-синього кольору в людини настає вегетативне заспокоєння, знижується кров'яний тиск, зменшується частота пульсу.
Синій колір налаштовує людину на заспокоєння і відпочинок. У квітнечі синій колір використовують для лікування ангіни, ревматизму, глукоти, катаракти, кровотеч, безсоння. Синій колір не рекомендується людям, схильним до сезонних депресій.
Синій колір використовують у лікувальних ритуалах, він підсилює енергообмін і підвищує внутрішню концентрацію на лікування захворювання.
Реже використовують у медитаціях, даючи змогу знайти внутрішній спокій і налаштуватися на творчий лад. Заспокоює й розслабляє, спонукаючи людину звернути увагу на важливі питання її життя, відсуваючи побут і проблеми на другий план і даючи емоційну перепочинку.
Свічки темно-синього кольору необхідно використовувати з великою обережністю, оскільки, з одного боку, свічка може дати прекрасний внутрішній імпульс, прорив, що добре в період внутрішнього застою або розгубленості.
Але, з іншого боку, якщо людина ще не готова до активних дій, свічка може спрямувати цю енергію вглиб людини, що призведе до емоційної застою та депресії. У такому разі «лекарством» від темно-синього кольору стане золотою.